Οπωσδήποτε το Σχέδιο Μάρκετινγκ οφείλει να έχει μια εκτενή και
εμπεριστατωμένη ανάλυση της παρούσας κατάστασης με αναφορές σε πραγματικά
δεδομένα. Αποτελείται από ενότητες που αναφέρονται α) στο εξωτερικό περιβάλλον
της επιχείρησης β) στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης (πόροι και ικανότητες)
και γ) στο άμεσα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ακολούθως ασχολείται με τον εντοπισμό των προβλημάτων και των ευκαιριών
στηριζόμενο στην αμέσως προηγούμενη ανάλυση της παρούσας κατάστασης. Η σωστή
ιεράρχηση από τη μεγαλύτερη αδυναμία προς τη μικρότερη και από τη μείζονα
ευκαιρία προς την ελάσσονα είναι κρίσιμης σημασίας.
Τρίτο στάδιο του Σχεδίου Μάρκετινγκ είναι ο καθορισμός των στόχων. Στην
πραγματικότητα πρόκειται για την απάντηση στο ουσιώδες ερώτημα του που θέλουμε να
πάμε. Ως απάντηση στο ερώτημα αυτό διαμορφώνονται οι στρατηγικές του Μάρκετινγκ
οι οποίες στην πραγματικότητα αποτελούν και το τέταρτο στάδιο του σχεδίου.
Το πέμπτο και τελευταίο στάδιο αφορά την καταγραφή των εκτιμήσεων των
αποτελεσμάτων της προσπάθειας που περιγράφεται στο προηγούμενο στάδιο του
σχεδίου.
Ο χρονικός ορίζοντας του σχεδίου Μάρκετινγκ μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ ενός
και πέντε ετών.
Βρείτε εδώ υπόδειγμα σχεδίου μάρκετινγκ
Βιβλιογραφία
- Σιώμκος Γ.;(2004);Στρατηγικό Μάρκετινγκ; Αθήνα; Εκδόσεις Σταμούλη, 2η έκδοση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου