- Ποια είναι η τωρινή θέση της επιχείρησης;
- Ποια είναι η προσδοκώμενη μελλοντική θέση της;
- Με ποιες ενέργειες θα “κατακτηθεί” η προσδοκώμενη θέση;
Με λίγα λόγια το σχέδιο Μάρκετινγκ περιγράφει με λεπτομέρεια τους ποιοτικούς
και ποσοτικούς στόχους και πώς αυτοί θα επιτευχθούν. Το σχέδιο Μάρκετινγκ αποτελεί δηλαδή ένα μηχανισμό αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ των στελεχών της επιχείρησης και μπορεί να αφορά ένα προϊόν, μια γραμμή προϊόντων, μια επιχειρηματική μονάδα (SBU), ή και το σύνολο των προϊόντων της. Επιπλέον επειδή το σχέδιο μάρκετινγκ είτε παράγεται απ' ευθείας είτε τελεί υπό την έγκριση του ανώτερου διοικητικού κλιμακίου είναι συμβατό με τον στρατηγικό σχεδιασμό της επιχείρησης.
Βιβλιογραφία
- Dolan R.;(1984);"Marketing planing"; Harvard Business School.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου