Ο σχεδιασμός και η δημιουργία διάχυτων συστημάτων απαιτούν τελικά ένα ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων. Επειδή πάντα μιλάμε για υπολογιστικά συστήματα είναι προφανές ότι μέρος της πρότερης γνώσης και εμπειρίας που έχουμε αποκτήσει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη λύσεων πληροφορικής είναι εξαιρετικά χρήσιμη και αξιοποιείται, ωστόσο νέα θέματα που απαιτούν αξιόπιστες λύσεις εμφανίζονται. Για παράδειγμα πρέπει να δοθούν αξιόπιστες λύσεις σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια (security) εξαιτίας της δυνητικής κινητικότητας που εμφανίζουν οι συσκευές. Έτσι είναι δυνατόν με πολύ μεγάλη ταχύτητα να πρέπει να συνδέονται με διαφορετικές και άγνωστες τρίτες συσκευές, που "τρέχουν" διαφορετικά λειτουργικά συστήματα σε διαφορετικούς και μη γνωστούς εκ των προτέρων φυσικούς (γεωγραφικούς) χώρους.
Επιπλέον - συνήθως - οι συσκευές που χαρακτηρίζονται από έντονη κινητικότητα, εξαιτίας της ανάγκης να είναι εύκολα μεταφέρσιμες και να μην είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρες, διαθέτουν περιορισμένα resources. Άρα η οποία σχεδίαση / υλοποίηση πρέπει να λάβει υπόψη της, τους αντίστοιχους περιορισμούς.
Γενικά, η χρήση της CPU (υπολογισμός), η πρόσβαση στην μνήμη καθώς και όλες οι λειτουργίες εισόδου / εξόδου απαιτούν ενέργεια. Επιπλέον για μεγάλο μέρος της κατανάλωσης ευθύνεται η ασύρματη επικοιωνία. Επομένως συσκευές όπως κινητά τηλεφωνα, tablets και ανάλογες συσκευές χρειάζονται επιπλέον ενέργεια, προκειμένου να επιτελέσουν το βασικό τους έργο.
Βιβλιογραφία
- Satyanarayanman M.; (2001); Pervasive Computing:Vision and Challenges,Personal Communicatins IEEE 8(4); pp 10-17
- Garlan D., Siewiorek D., Smaillagic A., Steenkiste P.; (2002); Project Aura: Toward distraction free pervasive computing; IEEE Pervasive Computing;pp 22-31
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου