
Έτσι κατά κύριο λόγο στην προσπάθεια εύρεσης της τιμής πώλησης ενός προϊόντος οι συνηθέστερες μέθοδοι τιμολόγησης είναι:
- Η τιμολόγηση βασισμένη στο κόστος
- Η τιμολόγηση βασισμένη σε ένα στόχο απόδοσης
- Η τιμολόγηση βασισμένη στην αντιληπτή αξία
- Η τιμολόγηση βασισμένη στην επικρατούσα τιμή
- Η τιμολόγηση βασισμένη στις ευκαιρίες
- Η τιμολόγηση βασισμένη στις δημοπρασίες
Βιβλιογραφία
- Σιώμκος Γ.; (2004); Στρατηγικό Μάρκετινγ; 2η έκδοση; Αθήνα; Εκδόσεις Σταμούλης
- Kotler P., Keller L.;(2006); Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ; 12η έκδοση; Εκδόσεις Κλειδάριθμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου