Μέθοδοι τιμολόγησης


Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα / προκλήσεις για μια επιχείρηση είναι η εύρεση της τιμής διάθεσης των προϊόντων  της έτσι ώστε αφενός η τιμή αυτή να φαίνεται εύλογη στην αγορά - στόχο, αφετέρου να εμπεριέχει την υψηλότερη δυνατή κερδοφορία, ώστε να επιτρέπει στην επιχείρηση να συνεχίζει την παραγωγή ή την διάθεση των προϊόντων και να ευνοεί την ανάπτυξη της.Η εύρεση του σημείου αυτού της ισορροπίας είναι πολύ δύσκολη, ενώ επιπλέον συχνά εξ αιτίας της δυναμικής των αγορών το σημείο αυτό αλλάζει επηρεαζόμενο άμεσα από τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης.

 Έτσι κατά κύριο λόγο στην προσπάθεια εύρεσης της τιμής πώλησης ενός προϊόντος οι συνηθέστερες μέθοδοι τιμολόγησης είναι:



Βιβλιογραφία
  1.  Σιώμκος Γ.; (2004); Στρατηγικό Μάρκετινγ; 2η έκδοση; Αθήνα; Εκδόσεις Σταμούλης
  2. Kotler P., Keller L.;(2006); Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ; 12η έκδοση; Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: